Product image

10 digitale strategier - Gamification

Hent forside

Gamification går ud på at anvende mekanismerne og tænkningen fra spil i ikke-spil-sammenhænge for at kreere spilagtige oplevelser med det formål at engagere og motivere brugerne og at få brugerne til at tilegne sig nye færdigheder, ændre adfærd eller løse problemer. I en tid med stigende støj og distraktion gælder alle kneb for at fastholde brugerne. Men hvor starter man, og hvem er det relevant for?

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

VEJL. PRIS

49,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.