Product image

10 digitale strategier - Datakapitalisering

Hent forside

Datakapitalisering er, når man som virksomhed bruger de store mængder data, der findes i og uden for virksomheden, til at øge forståelsen for den enkelte kunde og hendes behov. Det skal I tage højde for, når I lægger jeres digitale strategi.

Når I som virksomhed kapitaliserer på de data, I har adgang til – både internt og eksternt – bliver I ikke blot mere succesfulde i jeres dialog med kunderne, I bliver også langt bedre til at styre jeres virksomhed, fordi I har mere præcise forecasts.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

VEJL. PRIS

49,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.