Product image

10 digitale strategier - Content Marketing

Hent forside

Den stigende reklametræthed stiller krav til virksomhederne. Udfordringen for et brand er at blive en del af konversationen, og det kræver en helt ny tilgang til, hvordan virksomheder kommunikerer med omverdenen.

For at lykkes med Content Marketing skal jeres virksomhed have lagt en plan med nogle klare målsætninger for jeres tilstedeværelse i de sociale  medier. Eksekveret rigtigt bliver virksomhedens markedsføring så interessant, relevant og underholdende, at brugerne selv opsøger den.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

VEJL. PRIS

49,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.