Product image

Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Læseprøve
Lytteprøve

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.

Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

  • Antal sider184
  • Højde222 mm
  • Bredde144 mm
  • Dybde16 mm
  • Vægt313 g
  • FormatHæftet
  • ForfatterKris Østergaard
  • ISBN9788702266825
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato01.03.2019

Køb eksempelvis bogen hos:

Det mener anmelderne

Berlingske

4 ud af 6

En cool bog

Forfatter

Kris Østergaard

KRIS ØSTERGAARD er forfatter, foredragsholder, underviser og internationalt anerkendt innovationsekspert med særligt fokus på, hvad store, etablerede organisationer skal gøre for at sætte sig i førersædet og få det maksimale udbytte af både teknologiske og menneskelige ressourcer.

Kris Østergaard er medstifter af flere organisationer, herunder det oplevelsesøkonomiske designbureau DARE2, accelerator-programmet Thinkubator, co-working-spacet DARE2mansion og senest uddannelsesinstitutionen SingularityU Nordic.

Foto: Georgi Radev