Hør Morten Münsters podcast-serie - se med her

Jytte vender tilbage

Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds

Hent forside

Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.

Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.

I bogen finder du blandt andet ud af:

  • Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt
  • Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede
  • Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment)
  • Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’
  • Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet
  • Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs

Bogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

  • Antal sider352
  • Højde212 mm
  • Bredde145 mm
  • Dybde30 mm
  • Vægt545 g
  • FormatHæftet
  • ForfatterMorten Münster
  • ISBN9788702297690
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato01.09.2020

VEJL. PRIS

300,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Hør Morten Münsters fortælle om bogens hovedpointer

Tag med på et spændende og underholdende togt gennem Morten Münsters bog JYTTE VENDER TILBAGE i denne podcast-serie.

Se alle afsnit her

Anmeldelser

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Morten Münster

Morten Münster (f. 1980). Rådgiver inden for adfærdsdesign, forfatter og foredragsholder. Han har skrevet flere bestsellere om adfærd: Personlig indflydelse (2013), Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017) og Jytte vender tilbage (2020).

Morten Münster arbejder med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder - herunder Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover er han fast skribent for Børsen, hvor han i sin populære blog skriver om adfærd.

Aktuel i september 2025 med bogen Afdelingen for magisk tænkning - og det utrolige potentiale i middelmådighed.

Læs mere på mortenmunster.com

Fotograf: Kasper Witte Larsen, 2023

Bøger i samme genre