Product image

Vil du anbefale os?

Læseprøve

Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye?

Thomas Lykke giver råd og vejledning til, hvordan virksomheder kan fastholde og udvikle sin eksisterende kundedatabase. Han giver en række helt konkrete forslag til, hvordan enhver virksomhed kan forbedre kundeloyaliteten og måle den. Hvordan udarbejder man en kundestrategi? Hvordan fastholder man? Lær at udvikle solide kundestrategier, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter – nu og senere.

Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten – og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.

 

  • Antal sider218
  • ForfatterTomas Lykke
  • ISBN9788702156461
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato25.04.2014

VEJL. PRIS

49,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Forfatter

Tomas Lykke

Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.