Når forretningen kommunikerer
Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen.
Når forretningens kommunikerer
giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ”bløde”. Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at:
- skærpe brandretning og innovation
- få sine politiske interesser og relationer udviklet
- få succes med forandringer
Jesper Højberg Christensen
punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment.
Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010.
Læs et gratis kapitel fra Når forretningen kommunikerer.
- Antal sider374
- Højde203 mm
- Bredde127 mm
- Dybde32 mm
- Vægt494 g
- FormatHæftet
- ISBN9788702135046
- Udgave2
- Udgivelsesdato04.06.2012