Jytte vender tilbage
Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.
Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.
I bogen finder du blandt andet ud af:
- Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt
- Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede
- Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment)
- Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’
- Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet
- Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs
Bogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.
- Antal sider352
- Højde212 mm
- Bredde145 mm
- Dybde30 mm
- Vægt545 g
- FormatHæftet
- ForfatterMorten Münster
- ISBN9788702297690
- Udgave1
- Udgivelsesdato01.09.2020
- GenreFaglitteratur
- KontaktpersonVivi Vestergaard
- E-mailVV@gyldendal.dk
- Telefon33753375 5612
- PressefotosMorten Münster
Hør Morten Münsters fortælle om bogens hovedpointer
Se alle afsnit her