Form fremtiden
Designfaget har langt mere at byde på end traditionel formgivning. Designernes arbejdsmetoder kan anvendes i alle slags organisationer til at forstå brugernes virkelighed, skabe mere meningsfulde produkter og services, sætte fokus på kerneopgaven og udvikle nye forretningsmodeller.
Godt og værdiskabende design bliver til i samspil med dem, der skal bruge organisationens løsninger. Det kan være kunder, brugere, borgere – og andre interessenter. Designernes praksis skal bringes i spil, så der opstår innovation og ny værdi.
Form fremtiden folder designbegrebet ud, så det står klart, hvad det er, designerne kan bidrage med. Gennem en række eksempler og ledelsesberetninger illustrerer bogen seks typer ledelsespraksis, som er afgørende for at engagere sig succesfuldt med design. Ledere, udviklingsansvarlige og designerne selv bliver rustet til at forme fremtiden – og skabe nytænkning og forandring for kunder, borgere og samfund.
- Antal sider202
- Højde232 mm
- Bredde159 mm
- Dybde16 mm
- Vægt407 g
- FormatHæftet
- ISBN9788702159400
- Udgave1
- Udgivelsesdato10.06.2016