Product image

Følelsernes politik

Hent forside

Der findes to slags politikere: Dem, der sikkert har ret i deres udtalelser, men som ikke vedkommer os – og dem, som slet ikke har ret, men som trods alt berører os. Følelserne spiller en afgørende rolle i politik. Tal og data er mindre vigtige. Kun den politiker, som taler til vores følelser, vinder næste valg.

  • Antal sider272
  • ForfatterKresten Schultz Jørgensen
  • ISBN9788702239133
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato12.10.2017
  • PressefotosKresten Schultz Jørgensen

VEJL. PRIS

85,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Politiken

4 ud af 6

Et spændende indblik i tanker om politisk kommunikation, som vi alle gør os erfaringer med i det moderne demokrati.

Berlingske

4 ud af 6

Velskrevet og koncis i sin gennemgang af moderne politologi, hjerneforskning og kommunikationsteori.

Forfatter

Kresten Schultz Jørgensen

Kresten Schultz Jørgensen, cand.scient.pol., har arbejdet med strategisk kommunikation – som chefredaktør, kommunikationsdirektør i CocaCola Company og på Det Kongelige Teater og fra 2007 som adm. dir. i rådgivningsvirksomheden LEAD Agency.